Samlarna !!!

 
Pärlan är nybesiktigad och redo för sommsrens nya äventyr. Den klassiska frågan är ;
Hur i hela friden kan ni bo på detta vis ? Blir ni inte less på varandra? Bli det inte trångt ? Och sängarna , hur klarar ni det ? Sedan har ni hundarna, hur ryms ni ? 
Jag tror att man måste vara knäpp , man måste vara anpassningsbar, man måste trivas tillsammans man måste älska utmaningar. Det enda jag är det är knäpp men maken har dom andra kvaliteerna och det verka räcka.
Vi har haft och kommer att ha många härliga timmar i vårat hjulförsedda hus bara vi får vara friska. Vi har många planer men  allt har sin tid. Nästa år blir jag fritidsforskare .....!
 
Jag tänker oftast på varför just jag har en sådan tur här i livet.Ibland fylls mitt hjärta av både tacksamhet och kärlek,  från ingenstans till livets höjdpunkt. Livets höjdpunkt måste ju vara att bli fritidsforskare, att göra exakt vad och när man vill.
Att starta pärlan och fara söderöver, att " pressa" ihop oss och synkronisera våra göranden, att på kommando vända oss samtidigt i sängarna.....att finnas till för och med varandra.  Det är livet.
Vi samlar inte på grejor, vi samlar på erfarenheter, minnen och upplevelser. Jag hoppas vi får samla många år till. <3
 
 
Allmänt | |
Upp